Retour

Kapot product

Na ontvangst is er de mogelijkheid om productie fouten te melden, mits dit binnen 24 uur gebeurd. Buiten deze deadline om, kunnen we niks voor je betekenen.

Retourneren

Je kunt jouw bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. De producten dienen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd te worden. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Zorg dat je retour aan de onderstaande voorwaarden voldoet.

Let op: De retourzending dient altijd naar het onderstaande adres geleverd te worden. Wij halen geen pakketten op bij ophaalpunten.


Adres:

Strive fashion

Houtrib 9

8531LN, Lemmer

Friesland


Er zijn twee manieren om je items te retourneren


Optie 1:

Print het retourlabel en vul deze volledig in. Wij kunnen een retour niet verwerken, wanneer het retourlabel niet juist is ingevuld.

Verpak de items nauwkeurig. Je bent zelf verantwoordelijk voor het heel leveren van de items aan ons.

Schrijf onze adres gegevens op het pakket/de verzendzak.

Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld.


Optie 2:

- Print het retourlabel en vul deze volledig in. Wij kunnen een retour niet verwerken, wanneer het retourlabel niet juist is ingevuld.

Ga verder naar het retour portaal om je retour af te handelen. Je kunt hier via een paar simpele stappen een retourlabel aanmaken en direct betalen.

Klik hier om het portaal te openen.


Retourvoorwaarden

Wij bieden geen wasgarantie, zodra het artikel is gewassen kunnen wij deze niet accepteren. Ook bieden wij geen garantie op applicaties zoals: studs, glitters, steentjes & pailletten. Bij broeken met destroyed details staan wij niet garant voor evt. schade bij het passen. 

Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, Pailletten, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)

Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden).

Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.

Wij geven geen garantie op lussen / haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten. 

Mochten wij toch retouren ontvangen met de bovengenoemde punten kunnen wij de retour helaas niet accepteren. Je kunt je retour na afkeuring opnieuw laten verzenden en de verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen sturen wij z.s.m. het nieuwe item of storten we het geld retour via de manier hoe het betaald is. We sturen alleen het nieuwe product naar je toe of storten het geld terug mits je retour voldoet aan de voorwaarden en het retourformulier volledig is ingevuld. 

Indien je besteld hebt tijdens een lootjesactie en je wilt je volledige bestelling retourneren? Dient het cadeautje ook retour gestuurd te worden. Gebeurt dit niet. Dan wordt de waarde van het cadeau van je retourkosten afgehaald.

Doordat de sieraden van het sieraden abonnement speciaal voor jou uitgezocht worden kan deze helaas niet retour. Wel kun je het sieraden abonnement op ieder moment stop zetten in je eigen account.